Encabezado

Invitació al VIII Foro Iberoamericano "Haciendo Política Juntos"

Del 2 al 7 de maig a Barcelona i Madrid

El Foro Iberoamericano Haciendo Política Juntos és un espai de diàleg per a la incidència en les polítiques públiques de la regió iberoamericana, així com per visibilitzar programes, projectes, experiències i polítiques d'èxit en relació a una temàtica central. En aquesta edició, els reptes de futur de la joventut: treball, participació i educació. Hi participen representants de la societat civil, de la universitat, dels governs, de les empreses i joves.

Dimarts 2 de maig

• Matí – Recepció. Ajuntament del Prat de Llobregat.

• Tarda – Recepció. Parlament de Catalunya.

---

Dimecres 3 de maig (Cosmocaixa. Barcelona)

• Matí – Sessió inaugural, conferències i taules temàtiques (Auditori)

---

Dijous 4 de maig (Cosmocaixa. Barcelona)

---

Divendres 5 de maig (Casa de América - Congrés. Madrid)

• Matí – Conferències, taules temàtiques i conclusions. Cloenda (Amfiteatre Gabriela Mistral)

Diumenge 7 de maig

Organitzen:

Amb el surpot de:

---

De conformitat amb el que disposa la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal (LOPD) t’informem que les teves dades de contacte són incorporades en fitxers titularitat de la Fundació Catalana de l'Esplai i entitats vinculades que responen a la finalitat de servir de directori de contactes, l’enviament d’informacions relacionades amb la nostra activitat i serveis, així com facilitar la gestió administrativa, comercial i organitzativa interna. Les entitats destinatàries de les dades són: la FUNDACIÓ CATALANA DE L’ESPLAI, FEDERACIÓ CATALANA DE L’ESPLAI i FUNDACIÓN ESPLAI. Per exercitar els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició que contempla la Llei pots dirigir-te mitjançant comunicació escrita a FUNDACIÓN ESPLAI, Ref. Protecció de dades, Carrer Riu Anoia 42-54, 08820 El Prat de Llobregat (Barcelona), o bé per correu electrònic a dadespersonals@fundesplai.org.