Jornada de dinamització de la Internet Social

Entrada disponible en: Español

El passat 28 de setembre, diferents membres de l’equip de Fundación Esplai van participar en la Jornada de Dinamització de la Internet Social que se celebra anualment a Barcelona i en la qual es van presentar nova eines, oportunitats i estratègies per a la innovació al món digital, experiències per fomentar la empleabilidad juvenil, nous paradigmes de l’economia de la col·laboració i l’intercanvi i idees sobre el futur professional a través de la programació i la robòtica.

La Jornada es va estructurar en conferències i taules rodones d’experiències durant el matí i en diferents tallers sobre Seguretat Tecnològica i Videojocs organitzats per l’oficina de coordinació de la Xarxa Punt TIC, a la tarda.

Per a Fundació Esplai va ser molt enriquidor poder compartir reflexió i coneixement als espais de networking, i participar en els workshops que es van realitzar durant la tarda. En aquesta jornada a més vam tenir l’oportunitat d’escoltar al nostre company Isidre Bermudez, responsable de l’Àrea de Formació de la nostra entitat, en la seva intervenció sobre el projecte de empleabilidad juvenil a través de la TIC (Tecnologias de la Informació i la Comunicació) anomenat enfoca’T.

La Jornada de la Internet Social a més de ser un espai en el qual descobrir quines són les tendències i projectes que s’estan duent a terme al territori, és un espai de trobada entre dinamitzadors de xarxes TIC associades i professionals del sector, així com entitats compromeses a aplicar les noves tecnologies al món social. Un espai en el qual crear sinergies, conjugar esforços i crear nous objectius que perseguir.

Agraïm des d’aquí a l’Oficina de Coordinació de la Xarxa Punt TIC l’esforç de dur-la a terme.

Més informació a la web de la jornada: http://internetsocial.cat/

Vídeo de resum de la jornada : https://www.youtube.com/watch?v=xzyfa8whewa

Àrea Socioeducativa i de E-Inclusió