Programa PICE 2019

Entrada disponible en: Español

El Programa Integral de Cualificación y Empleo (PICE) de les Cambres de Comerç d’Espanya es fonamenta en la necessitat urgent d’adoptar mesures dirigides al col·lectiu de joves d’entre 16 i 29 anys que no estan ocupats, beneficiaris de la Garantia Juvenil, amb l’objectiu d’aconseguir la seva inserció laboral o millora de la seva ocupabilitat.

Fundació Esplai és una entitat beneficiària del programa i ofereix formació i assessorament als joves que vulguin iniciar-se professionalment com a programadors i incorporar-se en una empresa del sector TIC. El programa PICE es desenvolupa a Barcelona i a Girona

El projecte està orientat a cobrir la bretxa entre el gran atur juvenil existent i la ingent necessitat de contractació, per part de les empreses tecnològiques, de desenvolupadors/es júnior i treballadors/es de dades.

Cóm participar-hi?

Si tens entre 20 i 29 anys i has fet formació científica, tècnica, matemàtica o informàtica, contacta amb nosaltres per un d’aquests tres mitjans, t’informarem i t’ajudarem a resoldre els tràmits:

Cursos previstos

Curs Lloc Temàtica Horari Data inici Dies Lectius Hores