Iniciem l’any 2021 amb un nou projecte #JOVESINTECH  té per objectiu formar a joves en risc d’exclusió social majors de 14 anys, i les seves famílies en programació TIC, amb la participació de persones voluntàries a 3 Centres Educatius de Secundària de la província de Barcelona.  Posem en marxa aquest nou projecte amb el finançament del Departament d’Afers Socials i Família de la Generalitat de Catalunya.

El mes de gener és un més de noves motivacions personals i col·lectives, i de nous propòsits d’any nou, és perfecte! Cerquem persones voluntàries que tinguin ganes de sumar-se a l’equip que acompanyarà el projecte #JOVESINTECH fins a l’estiu d’enguany.

Voleu ser persones voluntàries del projecte? Us compartim alguns dels requisits per entrar al procés de selecció de persones voluntàries

• Compartir valors amb la nostra entitat i amb el projecte.
  • No tenir cap impediment legal per exercir un voluntariat amb persones menors d’edat.
  • Ganes, compromís i motivació per formar-se i exercir el voluntariat.
  • Tenir motivació i capacitat per expressar-se en català amb les persones joves participants al projecte i amb les seves famílies.

Accedeiu i llegiu  l’oferta de voluntariat complerta en el següent enllaç: OFERTA VOLUNTARIAT #JOVESINTECH

Si teniu dubtes o altres comentaris poseu-vos en contacte amb nosaltres als emails : lgranados@fundacionesplai.org (Laura) i idelpozo@fundacionesplai.org ( Ivonne),  amb la referència al títol de l’email » VOLUNTARIAT #JOVESINTECH»,

Us podeu inscriure a l’oferta de voluntariat, al següent formulari d’inscripció.

En els propers dies, tal i com rebem els vostres CVs, us contactarem per iniciar el procés de selecció, amb l’equip de l’Area Socioeducativa i d’e-inclusió de Fundación Esplai.

Finançat per:

Ya que estás por aquí....

En la situación actual, los niños, niñas y jóvenes necesitan, más que nunca, actividades relacionadas con el ocio educativo con los amigos y amigas y en la naturaleza.

En Fundesplai tenemos la determinación de dar la oportunidad a todas las niñas y niños de Cataluña de poder disfrutar del ocio educativo de calidad mediante el tiempo educativo del medio día, las actividades extraescolares, las actividades en los esplais, las excursiones en la naturaleza, las colonias escolares, los fines de semana en familia...

¡Ayúdanos a hacerlo posible!

Haz un donativo

¡SÍGUENOS!

Política de confidencialidad(Obligatorio)
Este campo es un campo de validación y debe quedar sin cambios.

Somos Fundación Esplai

Fundación Esplai Ciudadanía Comprometida somos una entidad sin ánimo de lucro que tiene como misión promover el empoderamiento ciudadano y su compromiso con la mejora de la sociedad, desde la perspectiva de los derechos, la inclusión y la transformación, y con una especial dedicación a la juventud. Todo ello mediante la intervención social comunitaria, la acción socioeducativa y la inclusión en el ámbito de las tecnologías de información y la comunicación, trabajando en red con el Tercer Sector y con el resto de agentes sociales.