Ha arribat la Setmana de la Ciència 2021! Aquest esdeveniment té com a objectiu arribar al màxim públic possible per a divulgar els avanços científics i tecnològics, així com promoure l’interès i el coneixement de la ciutadania sobre ciència i tecnologia. Es tracta d’un dels esdeveniments més importants quant a comunicació sobre ciència i tecnologia.

Des del projecte #ChicasInTech, volem aportar el nostre granet de sorra a les activitats d’aquesta setmana, i per això hem traduït i adaptat la Guia Didàctica #ChicasInTech. Si ens seguiu des de fa un temps, ja sabreu que la Guia Didàctica #ChicasInTech és un recus educatiu per a oranitzar activitats sobre ciència i tecnologia amb perspectiva de gènere. Amb motiu de la Setmana de la Ciència 2021, us presentem la Guia adaptada, traduïda i amb 5 activitats noves, que es sumen a les 20 que ja tenia la Guia d’abans. Totes aquestes activitats tenen una fitxa a la que s’explica tot el que necessiteu per a dur-les a terme a la vostra entitat, a més d’alguns consells per si us animeu a dissenyar les vostres pròpies activitats.

Us animem a que us descarregueu la Guia Didàctica #ChicasInTech en català i organitzeu les activitats que us proposem! Ho passareu molt bé mentre reflexioneu sobre la bretxa digital de gènere. A més a més, podeu participar a la campanya de recollida de testimonis, per poder compartir la vostra experiència relitzant les activitats.

Descarrega la Guia Didàctica #ChicasInTech en català

Sobre el projecte

#ChicasinTech és una iniciativa de Fundación Esplai finançada per l’Institut Català de les Dones, amb la col·laboració d’HP.