Ha arribat la Setmana de la Ciència 2021! Aquest esdeveniment té com a objectiu arribar al màxim públic possible per a divulgar els avanços científics i tecnològics, així com promoure l’interès i el coneixement de la ciutadania sobre ciència i tecnologia. Es tracta d’un dels esdeveniments més importants quant a comunicació sobre ciència i tecnologia.

Des del projecte #ChicasInTech, volem aportar el nostre granet de sorra a les activitats d’aquesta setmana, i per això hem traduït i adaptat la Guia Didàctica #ChicasInTech. Si ens seguiu des de fa un temps, ja sabreu que la Guia Didàctica #ChicasInTech és un recus educatiu per a oranitzar activitats sobre ciència i tecnologia amb perspectiva de gènere. Amb motiu de la Setmana de la Ciència 2021, us presentem la Guia adaptada, traduïda i amb 5 activitats noves, que es sumen a les 20 que ja tenia la Guia d’abans. Totes aquestes activitats tenen una fitxa a la que s’explica tot el que necessiteu per a dur-les a terme a la vostra entitat, a més d’alguns consells per si us animeu a dissenyar les vostres pròpies activitats.

Us animem a que us descarregueu la Guia Didàctica #ChicasInTech en català i organitzeu les activitats que us proposem! Ho passareu molt bé mentre reflexioneu sobre la bretxa digital de gènere. A més a més, podeu participar a la campanya de recollida de testimonis, per poder compartir la vostra experiència relitzant les activitats.

Descarrega la Guia Didàctica #ChicasInTech en català

Sobre el projecte

#ChicasinTech és una iniciativa de Fundación Esplai finançada per l’Institut Català de les Dones, amb la col·laboració d’HP.

Ya que estás por aquí....

En la situación actual, los niños, niñas y jóvenes necesitan, más que nunca, actividades relacionadas con el ocio educativo con los amigos y amigas y en la naturaleza.

En Fundesplai tenemos la determinación de dar la oportunidad a todas las niñas y niños de Cataluña de poder disfrutar del ocio educativo de calidad mediante el tiempo educativo del medio día, las actividades extraescolares, las actividades en los esplais, las excursiones en la naturaleza, las colonias escolares, los fines de semana en familia...

¡Ayúdanos a hacerlo posible!

Haz un donativo

¡SÍGUENOS!

Política de confidencialidad(Obligatorio)
Este campo es un campo de validación y debe quedar sin cambios.

Somos Fundación Esplai

Fundación Esplai Ciudadanía Comprometida somos una entidad sin ánimo de lucro que tiene como misión promover el empoderamiento ciudadano y su compromiso con la mejora de la sociedad, desde la perspectiva de los derechos, la inclusión y la transformación, y con una especial dedicación a la juventud. Todo ello mediante la intervención social comunitaria, la acción socioeducativa y la inclusión en el ámbito de las tecnologías de información y la comunicación, trabajando en red con el Tercer Sector y con el resto de agentes sociales.